H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Friday, September 30, 2011, 11:07 PM
Miracel-le-le.

Hello! :p


Hay peeps! Okay sorry tak update lama. So busyy with school, exam ftw. And today aku gagah gagah kan jugak nak update ya. Jangan jeles. Selasa ni aku exam, but tak memberi halangan apa pun dekat aku untuk online. Gittiew. (Sapa kisah kan?)


So here am gonna you tell that I'm not here for the double upcoming weeks! Gonna miss this so bad. And uols semua sabar ja lah k! Tengok older post kalau rindu itew :3 (Bakar skrin, bakar skrin)




And oh yes aku dah botak sekarang :( Semua gara gara cikgu disiplin yg jealous tengok rambut aku! And cikgu tu potong bertakuk weh, been 2 weeks aku tak keluar rumah. And pi sekolah pun pakai songkok! :3 Sebenarnya takmau pakai songkok pi sekolah tp dah no choices kan. Takkan nk pi pakai wig. Amboi 'pulun' sgt do! (AMBOI AKUU)


Tapi lepas ada org puji aku comel pakai songkok, terus aku bersemangat nk pakai hari hari tau! :p *hair flip*


p/s: Sorry teringin nak jadi diva habis post gmbar setiap entry! Uols semua jangan lah nak sentap! Sedih itew tau. Hoho. Kalau tak selesa jangan lah mai sini. Lol lol lol sapa undang hang ni? Kbyeeeeeee