H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Saturday, August 6, 2011, 10:50 AM
#Day 27: 5 friends you can't live without.

Okayyyy uols. Sorrry iols memang dah malas nk update blog ni, mentang lah dah bekerjaya. Ehem? hahah. Okay Noob. Hari ni korang puasa tak? Aku tak okbai tipu ja sapa percya esok sembelit


Okay tudeyy mari sambung challenge ni, mai nk perabis teruih rah. Tak larat nk delay dah. Kalau dulu aku tiap tiap hari buat challenge ini. Tapi, sekarang ni dah selang sedekad seminggu sekali. Hmm hmm sorry semua peminat iols jangan marah haha haha okay yag tu tak lawak


So sekarang ni, aku nk bagitau 5 friends i cnt live without. Gituu. Soklan jiwang pulak ari ni choi dah la aku tak suka jejiwang aceni


1) Fatin Kamal.



Okay yang ni yang first. dia faham aku dia senang dengaq kata, walaupun bergaduh tak berhenti tak sependapat suka mengutuk sesama sendiri, namun kami tetap baik macam isi denga kuku nak hbaq maiii sampai tidoq sekatil mandi sebilik air lah jawabnyeeeewww


2) Danial Haris.



Okay yang ni ja pun the only one guy MALAY yang bai dengan aku. Yang lain nan hado. please nak dekat pun tak suka. Ampun kan adik ye abang abang. And those laki laki yang suka menyakat aku. Kalau hampa sorang sorang dah lama aku tangkap ganyang liwat sampai mati. Huhh, nasib hampa dalam geng kan? farid manusia penting dlm hidup tau kalau dia takmai maka aku nak duduk dengan sapa kalau ada ceramah???? D;


3) Noriz Ghazali



Okay kite dah kwan baik dari form 1 okaaaaaaay. Walopon sekarang ni dah lain kelas kami tetap jugak berabung (sembang?) macam still duduk satu kelas. Hehe, sama ada aku pi kelas dia, dia pe kelas akuu :') Kalau jumpa tak sah tak gelak kekuat. orang duduk sebelah beli lah kapas sorry kbai


4) Nabiha Huda.



Okay ni ponnnnnn Hmm walopon darjat dah memisah kan kita namun kita tetap juga bersama. WTF? Okay lah betina ni pun sama ja dengana konsep fatin denga noriz. Okay kalau nabiha duduk sebelah rumah nanti dah sah sah sangat aku selempang tudung ketuk pintu then bergossip mintak pinjam garam sekali kalau boleh


5) Atikah Ghafar.



Okay kami rapat acam tu masa form 4 nieyyy lewrr. Hahah Okay walaupun atikah seminggu dua ni takmau ckp dengan aku, mentang mentang la kawan dengan hotstuff sekarang hmm hmm Yet, aku suka kawan dengan hang hee


6) Salwaniza Zainol.



Hai sisssyters hehe. Okay aku kenai dia baru tahun ni. Tapi we close as hell sampai panggil 'sayang' and 'b' bagai. Nasib balak dia okay je kalau tak jenuh aku kena ganyang aaaaa hiks. She's the one yang tak pernah annoy dengan aku walaupun aku memang anoyyyyyyin err haha


Okay lah tu ja. hehe yang tertanya tanya "Eh? Hamizan tak letak aku pun hmm." Means, you are not good enough, Sorry.



p/s: ELEH MACAM LAH ORANG HERAN SANGAT KAN AKU ANGGAP KAWAN BAIK OR TAK? HMM HMM