H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Tuesday, July 26, 2011, 10:18 AM
# Day 22: What's in your purse?

So what's in my uprse? Yang tu pun nak tahu ka? haihh, macam rancangan 'Fuhhh' kat TV3 tu jah hahah KOSER. Kalau aku jadi artis yang kena selongkar tu dah lama aku hamput dia, maki bertubi tubi macam machinegun. Ade pulak sibuk sibuk jah nk selongkar beg org kan? Tah dia bawak pad lima nam keping ka, or dia bwak underwear spare ka? who knows kan?


So, here it is


1) RM 100 Notes.
2) RM 10 Notes.
3) RM 1 Notes. (banyak kay, kalau nmpak wallet aku tebal memang ah, aku kaya dengan duit singgit.
4) IC.
5) Padinni Card
6) Esprit Card
7) Guess Card. (iols curi yang kakak punya jgn mare)
8) Hot Ticket internet!


Thas oll. Tuddles!