H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Thursday, July 14, 2011, 3:54 AM
# Day 18: Favorite Place to Eat

Hello semua! Okay hari ni mood nk update blog naik mendadak dadak! HAHA. Favourite place to eat. Well, aku bukan jenis nk berlagak lagak makan dekat tmpat mahal mahal je. Aku redah semua tempat yang sedap. And as well, murah! HAHA. Tu kalau aku pi sendiri la, kalau aku pi dengan kakak, family or somebody else yang boleh belanja. Aku tak kisah kalau nk bwk makan ats Eiffel Tower punssss. hehe


So, first sekali, aku suka ni. Nasi Kandar Jalan Telekom. Tahu tak? Alaa, actually kedai dia takda nama. Orang panggil dia kedai telekom sebab sebelah telekom. Or kedai bwh pokok, sebab dia bwh pokok. hiks.


Pukul 10, baru bukak. Tengok, org dah beratur. Winter Warmers, TGI Friday uols tu ade org beratur cemni? Nan Hado.


Betui betui depan sukaramai!


Mamak ni kaya kay. Setiap malam untung berjuta.


Ha, ni la Jalan Telekom. Rumah aku betul betul satu jalan dengan jalan ni. Poskod pun sama.


Okay yang tu satu, then, aku suka Manhattan Fish Market. Actually aku tak suka sini dulu. Busuk. Yess memang busuk. Bau tah apa apa. Hurr hurr. Then bila first time masuk, aku rasa, well. Syok jugak. Sedap jugak.


Dekat Sunway ada cawangan dia.


Manhattan Fish and Chip. Tak sedap sgt. Dekat Telok Air Tawar lagi sedap! HAHA.


Then, meet the sexy Manhattan Seafood Platters (for 2). Paling sedap in the world gitu.


Kalau nk cerita semua yang aku suka, mmg sampai esok pun tak hbis. Harhar okay lah till then bye! Nak menuit. hey follow my tweet! http://twitter.com/zainhamizan