H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Tuesday, July 12, 2011, 5:37 AM
# Day 16: Dream house

HEHE. This gonna be ridiculous post. Tanya dream house? Dah sah sah smua boleh agak apa yang nk dibubuh kat sini kan? hmm, mesti semua mahukan rumah besar padang bola, atas Gunung Everest ftw. HAHA,


So this is my house will look a like CEIT!


Okay rumah atas bukit. Tak payah lah bukit yang tinggi sangat. Sejuk noks. Kalau rumah atas bukit tak mndi pagi lah aku hari hari haha. (Ops kantoi takut sejuk)

Dining room pulak gonna look like this. Yes, memandangkan rumah aku atas bukit. What about buat dining room yang menampakkan dunia luar. Alam sekitar indah ciptaan Tuhan. Semua perabot berkonsepkan vintage dan limited edition okay, aku ja ada. Dari aspek keselamatan pulak aku buat cermin dining room 785643789589 lapis. So, rimau and red indian tak boleh kacau. (SAPA NAK TAJA RUMAH KAT AKU TU CATAT CEPAT)


EH lupa pulak nk hbaq, rumah aku nanti mengadap laut jugak. Aku nak mengadap laut Hawaii, tapi aku nak stay dekat Malaysia. (Bagi penampaq sedas).


Tapi kalau tak dapat rumah yang atas bukit and ngadap laut Hawaii tu pun aku tak kisah sangat, kalau ada rumah ni. K foineeeeeee haha


K lah bye nak pi basuh baju dekat telaga belakang rumah.