H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Monday, June 27, 2011, 3:33 AM
I dont need the so called followers. Gits.

Okay hai uols. hari ni aku cuti sekolah sebab ganti hari Jayawaris hari Sabtu hari tu. Tapi ku tak pi langsung pun. Hiks. Nobody love it, unless you have a good grade to be proud. Me? Bring ma mom? With the three main stream subjects failed, motherfuckerhell naaaaaaayh.


And aku baru sahaja ubah muka blog ni jadi simple sikit. Blog ni dah tak berat nk load hihi. Check berat blog anda kat sini.

"I dont need the so-called followers" Katanya.

Mahaksudnyaaa, bukan aku harommmkan follower di page maha cantik ini. Tapi aku tak utamakan followers. Aku nak readers baca page ni. takat follow ja tak baca tak guna jugak. Hang ingat follower hang ramai, ada orang baca every single post hang? Namun begitu ada orang bimbo sini sana kecoh dekat Fesbuk yang follower dia dah naik follower dia dah naik setiap status. Adui kesian.


"Sudahlah dik, semua manusia disegenap alam ni dah tau hang tu 'Blogger-Famous' ".