H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Tuesday, May 31, 2011, 8:43 AM
SORY MULUT LEPAS NI TAK BOLEH BENDUNGG

HAI SEMEKKKUM SEMUA? (Ustaz kata dulu tak boleh kata Semekom, sebab maksudnya 'Celaka lah atas kamu nyoii!!!!!' HAHAH)


Sekali lagi.


ASSALAMUALAIKUM SEMUAAAAAAAAAAAAA :D (Tak jawab dosa, jawab sayang)


Okay, hari ni intro aku cakap baik baik, sebab aku nak buat entry paling terpuaka dalam hidup! Sapa tak selesa jangan baca. Sebab mungkin terkena atas batang hidung hampa. HAHAH. Okay memang. This is brand new wayy nak kutuk orang. Aku suka buat cemni. Sebab, sapa terasa ambik semua, kalu tak terasa, CHILLLAX!


Sebab kalau kita mengutuk cemni, tanpa bagitau sedikit informasi orang yang dikutuk, orang yang dikutuk yang baca tak akan ingat kita salah. Tapi pada masa yang sama, dalam hati beliau yang terasa dikutuk dah sah sah menyumpah seranah lima nam karung. Lantas cakap sorang diri dengan lantang,


"Sukati aku la, aku nak buat cmtu, aku kacau duit mak pak hang ka?"
"Hang kalut sangat kenapa? Hang ingat hang bagus?"



Kan? Betul tak? Namun begitu, tak penah kah anda dan anda berfikir anda terbodoh sendiri sebab si pengutuk dengan cara ini tak pernah dedahkan informasi anda, tetapi tetap juga anda marah marah sendiri. For even worst, menyalak cam anjing kurap. Menyalak kuat kuat tapi sapa tak heran or ambik kisah. Hiks. Sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry. AIK TERASA DAH?


Okayyyyy leggo forwaaaarhh.


Hari ni aku nak cerita, apa yng aku tak suka daripada pndangan mata aku dalam dunia blogging di malaysia ini. Rasa macam. Whathrfffffffuuu? Apa intention depa take action cemtu?


1) BUBUH LAGU YANG TAK BOLEH PAUSE. ANOYYYYYYYYYYYYINGGGG!

Satu, lagu kalau yang enjoy enjoy takpa. Boleh jugak aku goyang goyang kepala or pingggul, Ni lagu. OH PLEASE, LAGU JIWANG! Tolong lah blogger yang jenis cemni. Buat player yang ada pause. OR MUTE.

"KU UKIR NAMAMU DI AWAN GUNUNG JERAAAAAAAAAAAAAAAAI" (Fuck you.)


2) Buh glitter image merata.

Glitter image tu sekli tngok memang cantik. Kadang kadang aku rasa comel jugak. Macam nk buh jugak. Tapi OHMAIGOD, TOLONG LAH MAK TOK, TOLONG NASIHAT DEKAT DEPA, KALAU BUAT CEMTU BLOG DEPA NMPAK BERAT AND SERABUTTTTTT


3) TULIS ENTRY DALAM ENGLISH TAPI TAK SEDAQ GRAMMAR VOCAB LARI BERSELERAK.

Malas nk cerita lagi dah. Kakak, tulis melayu pun orang paham.


4) Hampir semua entry cerita pasal gf/bf.

Okay walaupun hang anggap hang sorang ja dalam dunia ni ada gf/bf, tapi agak agak la. Dekat dashboard haku hasyik naik entry cemni ja. KUWASERH


5) The whole blog ada benda pasal bf/gf.

Header, sidebar, profile image, entry, lagi satu. DAISYPATH? Tahu tak? Yang "We've beeen together for 84376 years 67326 days 72398246 hours and 984362066770 second."

"Header ada, sidebar ada? dsfashfdidsjfe8ourewojmdsi!"


6) COPYCAT.

Okay yang ni, memang too much. Dah tak dak idea, tolong tak payah update blog. tolong diam. Sebab, tak semestinya hang update hari hari orang suka baca. Kalu birah nak mengopy pun sila credit. Kalu tuan dia terjumpa pun, rasa berbunga lah hati sikit.


7) Award.

tak paham satu lagi, KENAPA PEMBUAT AWARD SURUH LETAK BANNER AWARD DEKAT SIDEBAR? Persepsikan sendiri. (75 markah)


8) Organizer pertandingan.

Kenapa kena suruh orang follow dulu baru boleh join pertandingan? Persepsikan sendiri. (35 markah)








p/s: NI SEMUA APA YANG AKU MELUAT. TAKDAK KENA MENGENA DENGAN MAK OR ABAH YOU MELUAT. SEMUA PASAL I. OK BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI.

"Thanks baca walaupun tak suka, Muaaaaaaaah