H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Wednesday, May 18, 2011, 6:10 AM
OHEMGEEEEE. Born This Way LEAKED !



Album ni dah bocor! Album ni dah bocor. Cepat taliponnn bomba. Okay I just know thisss. Aku memang lambatt sikit. Biase lah internet cam ikan (ayam dah mahal noks). Kalu nak dengar or download, picit sini.



"OPOCOT! APA? ALBUM GUA KENA CETAK ROMPAAAK?"


1. Marry The Night. OKAY
2. Born This Way. FUCK ME HARD.
3. Government Hooker. OKAYY.
4. Judas. THIS IS MY JAM. (takut tak aku suka lagu puja puja ni?)
5. Scheiße. FUCK ME HARD.
6. Hair. APA NI?
7. Heavy Metal Lovers. 'BOLEH BOLEH'
8. Americano. Fuck, SUKA MUZIK DIAAA.
9. Highway Unicorn (Road To Love). OKAY BOLEH BOLEH
10. Bloody Mary. APA NI?
11. Electric Chapel. THIS IS MY JAM.
12. You And I. FUCK ME HARD
13. Bad Kids. BOLEH BOLEH.
14. The Edge Of Glory. EWWWW, BOLEH BOLEH





So, apa yang aku konklusikan album ni 'boleh-boleh', sebab lady gaga kan? lady gaga? kita dah boleh espekk sangat lagu yang macam mana nak keluar. So, JUDAAAAAS, ELECTRIC CHAPEL AND SCHEIßE FREAK ME OUTTTT.






p/s : TERKILAN JUGAKKKK, THIS SHOULD REALEASED IN 23rd May, On my freakinggg bday. :( TAPI GOLONGAN TAK BERTANGGUNGJAWAB DAH BUAT ONAAAAR! Lady Gaga dah atur lama kaaaay, memang nk letak tarikh special tu. Sama dengan bday aku.