H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Friday, May 13, 2011, 6:06 PM
Gula gula? Amboi sweeeet tak kira kan?




Okay this shit make me laughing my ass offffffff! HAHAHA Ohmaigggg, I can't stop. Rasa macam nak mati laaaaaa! HAHAH T^T Paling tak tahan masa dia kata

"Ana, minat 2PM takpa."


Okaaaaay, Gula Gula? What is the actual fuck of the video? Mari nak cerita, actually Gula Gula tu satu group penyanyi Malaysia, yang depa buat tema ala ala K-pop. Tahu tak apa tu K-pop, Kiah? Hah, K-pop tu Korean Pop. Tu la, dah kenapa hang duk dengaq Zaiton Sameon ja Kiaaaah wehh! So dah terang cerita, video ni mengutuk depa lah, tak padan dengan Malaysians kan?




tapi lantak depa lah kan? sorry to saaaay, org yang maki teruk teruk pasal ada group cemni memang not sooooo cool. Kenapa nak condemned orang tak betui itu ini walhal diri sendiri tak betui. Okay depa ni coool apa. Memang hak umum nak suka atau tak kan, tapi tak payah lah nak over lebih mengutuk mengata orang yang baru nak naik! Hellllo, kita mesti support Malaysians. Kata 1Malaysia? T_T


Okay camni pendek cerita, mulanya memang aku rasa macam, "Woi band K-pop Malaysia? Watapaaaaaaaaaaaak?" Satu aku tak berkenan kenapa misti k-pop?



"K-pop?"


Be yourself tak boleh? Buat lah M-pop (cakap senang). kalau kena gaya mesti ramai orang support uols. Whatever it is, aku memang tak heran apa yang orang nk kata. Ramai org kata depa depa ni pakai seksi seksisss nak tarik peminat. AHHAH. Okay strategiiiiiiiic! I LOIKE. HAHAHHA


Okay termasuklah group laki laki sexy yang kat bawah ni! Depa memang semuanya stylo habis ahh! Memang bakal menarik minat awek ngan mak awek, depa ni pun K-pop band Malaysia jugak. PUN AKU SOKONGGGG. Mesti suatu hari nanti depa akan setanding Suju or Beast. :')



Masa first tengok gamba ni aku ingat memang betui betui depa ni Korean. Smarrrrrt doh!



Sexxxxxxaych sangats aww!



Olololol tengok tu semua comel comel. tambah tambah yang depan sekali paling kanan. Olomoooooooook! Cuuuuuuuumil jer!






"Betui bila aku dah suka tu memang aku suka. Aku sokong depa semahunyaaaaaaa lah! Goooooo chaiyokkk chaiyoook!


















Nota kaki: APA??? AKU SOKONG???? K-POP MALAYSIA?? BUWWWWWWERKKKKKKKK. BAGI BESEN CEPAAAAT.
MUNTAH. SORRRRY AKU NAK DEMAM LIMA HARI SEBAB PUJI MAMAT 'KOREA' KAT ATAS KBYEEE (suci dosa kaedahnya)