H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Wednesday, May 25, 2011, 5:48 AM
GOTCHAAA! holiday really turm me on.

Hai kaoraaaaaang!


Sihat tak. masuk hari ni, aku dah tak pi sekolah selama 3 hari. Rasa nikmat dunia bangun tiap tiap hari pukul 9. So, kepada yang tunggu lens aku dari hari Jumaat hari tu. Tunggu lah terus kay. HIHIH.


So, Exam Mid Year baru ja habis. And cuti pulak nak mai lagi 2 hari., Whaaaaaaat? Cuti dua minggu? Means bangun bila matahari naik atas kepala dua minggu? Makan tidok makan tidok dua minggu? Takdak homework dua minggu? (Ha yang homework tak sure lagi -.-) Ohmaigoddddd. This reaaaaly reaaaaaly rock.


"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"


So, cuti ni hampa pi mana? Okay aku nak cerita destinasi or tempat yang aku nak pi. weh ni serioussss tau! HAHAAH :D Memang family planning.


First hari tu mak nk ajak pi Amsterdam. So, aku rasa macam, Amsterdam? Belanda? ada apa kat situ, macam tak terkenal je kan. Sebab tak penah dengar pulak orang yang kat drama tu kata, "I nk pergi Amsterdam dua minggu, So, you jaga rumah." selalu kita dengar cuma London, US.


Tapi tak pa lah, Amsterdam pun Amsterdam, asal sejuk sudaaaaaah, Teringin jugak nak jadi omputih. Haihhh :D



ha, bila dah Google okay lah jugak kan tempat yang aku nak pi ni. So, macam boleh boleh la. (Aiseh, cakap macam experience.)


Then, mak cakap kalau kita naik electric tren 2-3 jam cemtu kita sampai Paris. So, mak cakap alang alaang dah kat situ, baik singgah Paris jugaaaak. Awwww! Maaaak pndainya mak plan. Then terfikir jugak aku. Cemna mak aku boleh tau ni, dia dah penah pergi ka? Alah, bia lah, buat apa pike panjang kan. Asal seronok holiday nnti dah. So, aku kena jadi anak baik supaya mak tak cancel semua niiii! Kalu tak nangis tak berlagu.



So yang ni scene yng kita dapat lihat kalu kita atas tren nk pi paris nnti, Eh, aku google ni. Sorry gambaq tak berapa cntik. Nanti bila aku sampai sana, aku snap pic dengan tngan aku sendiri, baru cntik kan. Hewwwwww, tak sabak sabak tauhhh! HIHIH


Then mak cakap lagi, klu kita travel dari Amsterdam ke Paris pakai tourist guide punya, kita boleh berenti dekat stesen stesen, so pelancong boleh lah shopping. Shopping apa? Okaaaay, This;



Yes, flower market, kalu tak salah Iguoguo Market. This is waaaay to coool mayneeee. Kalu kat Malaysia, kita memang craving for fresh flower shops kan. Kalu kat sini just imagine it, Bitch, rosess, tulipssss, by your sides.


Then mak cakap lagi, Belanda memang kaya dengn bunga, bunga apa hang nak? Baru lalu flower market dah gedik teruja. Atas tren nnti lagi macam macam? APA? ATAS TREN ADA BUNGAAAAAAA?




yesss, tren akan lalu dekat ladang bunga, Waaaawwww, kalu dari jauh kita akan ingat carpet yang berwarna warni. Then bila tren lalu dekat celah celah ladang bunga tu, kita akan rasa kita berjalan jalan dalam ladang bunga. Ohmaigoddd. Bunga bunga kat situ memang menyentuh cermin tingkap tren kita. :)




The amazing feeeeling bila kita dah mula nmpak paris. Ohmaigoddd, memang cntik. Rasa macam tak percaya kaki negeri tu. Rasa macam nak menangis taaaaaaaaaaaau.



Hahh, then nampak lah Eiffel Tower. Okay ni gambar google, nanti aku tunjuk hampa gambar aku snap sendiri. Waaaaaw, tak sabak sabak ni, tak sabak sabak! hihiih


Okaaaay lah readers, tudles! off to Bayan Lepas Airport. Nak booking ticket. Okbai.






p/s: NASIB BAIK AKU STUDY NOVEL AKU ANAK TIMUR MASA FORM ONE DULU. KALU TAK, TAK UPAYA AKU NAK BOHONG SEMUA NI! HAHAHAHHAHAHAHHAH LMAO