H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Wednesday, April 6, 2011, 12:06 AM
BORING PART 9723463463463463465823490

OKAAAAY, hari ni mari kita buat tag. nak tak? harussss nak la.


1) Apa anda buat pada saat ini?
Menaip


2) Adakah anda rasa dengan perbuatan anda sekarang anda boleh maju?
Harusssss. Aku taip laju kaaay, Touch typist kaedahnya. Mesti boleh buat duit, or jadi secretary raja katanya Choy!


3) Apakah yang anda rasa benda bodoh yang pernah anda buat?
Scroll blog orang yang penuh glitter.


4) Apa kenangan sekolah yang tak boleh anda lupa?
kalau berbaris dalam perhimpunan ceramah or whaaat, aku suka tulis huruf dengan jari dekat badan kawan then suruh dia teka. Nice :)


5) Apa benda yang paling jahat yang anda penah buaat?
Okaaay, dah lama saya simpan rahsia ni. Tapi saya penah curi Sheafer Ink Pilot cikgu masa sekolah rendah. Memang dah lama mark benda tu, And yeahhhh, time hantaq buku cikgu dekat bilik guru tu dia tinggal pen tu. terus saya currrrik! HIHHHIHIKS.

Photobucket
"LARIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK"


6) Benda yang anda benci pada saaat ini.
Aku tengah tengok vid hindustan tadi, vid dengan suara tak sync! Memang haprakkk, dok panas dar tadi lagi okaaaaay HUH!


7) Benda yang anda suka dengar orang kata?
"Satgi jum kita singgah Mekdi baaaang" Kata mak.
"Pi la duk depan pc tu, rimas aku" Kata mak lagi.
"Hari ni kta tak payah PJ lah" Kata cikgu rizal cikgu PJ.
"Weh hari ni cikgu ********* tak mai kan?"
"America's Next Top Model cycle 546356553 dah nak mula"
"AF 9 ni AF yang last kan?"
"Marimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, AHHH!" Tiwwie tiga bersuara pukui tiga HIHHI




8)benda yang anda tak suka dengaqqq.
"WOI SUDAH LAH ONLINE. AKU HAYUN PENYAPU SAT NI" Kata mak.
"Wey cikgu ******** on the way nak masuk kelas"
"Hamizan Gundu, Hamizan Gundu"
"Hari ni mak tak masak nasik"
"Sabtu miggu depan sekolah kaaay"
And the most fucking words i dont want ever heard actually in my life.. "Tahun ni Selera Ria (hari kantin) cancel"


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


9) Benda yang anda tak kan misss, tak boleh miss.
Marimaaaaar AHH!
KOMPUTAAAAAAAAAA.
Duitttttt.


10) Benda yang anda nak buat tapi tak kan boleh buaat.


"HAMIK HANGG NAH NAH NAH NAH NAH NAH! Kenapa internet syarikat hang lambat!


11) Harapan anda.

  • Saya nak Selera Riaaaaaaaaaaaaa
  • Saya nak hari hari ponteng cuti saya macam ini.
"SWOOOOOOOOSH"


11) Bila anda dengar orang kata anda dari belakang.

"I dont give a fucking fuck"


12) Tag.
  • Nadhirah Badariah
  • Amiera Sidah
  • Khalie Mona
  • Adibah Amani Kalsum

Nak ambik laaaaaa. Okbai.