H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Saturday, March 5, 2011, 1:47 AM
Wehhhhhh, tolong lah

Hello haters Semuaaaaaaa! pekabar? Okay hari ni, aku nk cerite pasal Orang Yang Aku Annoy, Choy! Sambil feeling feeling pelat kay-Ell.


Photobucket
"Okay mari terus! "


Satu, Orang yang suka promosikan blog beliau walau dimana sahaja beliau berada, Contohnya, dekat status. OR DEKAT WALL ORANGGGGGGGGGGGGG. Argh! Contohnye eh, aku nak kasik korangg, " Hey ! Ade blog taa ? Follow loghhh blog kitee ! Nah link , http://akupompuangediksial.blogspot.com "


Dua, orang yang dah foolow blog kite, then suruh kite follow blog dia balik. Wadafff?? " Eh , nice blog . I dah follow you tauuuuu , nanti follow balik kayhh ? "


Tiga, sama saja konsep dengan nombor duweee (HARI NI HARI BAHASA KL) beliau pergi comment pic orang, beliau suruh comment balik, kadang kadang siap bagi link pic mahacantik editing, angle bagai.


Empaaaaaaaat, hishh, ni kire bende terkerek dalam sejarah, Mahaknusia yang suke cakap pelat KL walupun dia orang penang or kedah or peghelih bagai. Aduh. haprak do! Tambah lagi duduk dekat Kuala Muda berlumut tu jea punnn nak cakap " Eh , koranggg jahat lah do ! Kenape ta tunggu aku pergi menyundal tadi malam ? " Okbai.


Lima, orang yangg suka snap pic buat muke comel comel. Awwww! Tergode doh aku tengokk. Contoh, pic dia buat mulut itik nila yang kepala hitam badan putik ittiew, tambah buat mata bulat ala koreann. Then edit cantik gilaaaaaaaaaaa. Then, letak caption, " Pic taken with Nikon d90, (Walaupun pic itu nan hado punye klabu kan) Comel ta ? "



Uuuuuuuuuu, So? hey bitch, no doubt, you are damnnnnn cute! Okay, balas ayat gitu. hevaaaat


Photobucket
"Kan? Cute nye laaaah muke dia! Awwh! "


Enammmmmm, Okay yang ni lagi berbulu gua cakap lu. Orang yang sukeeeewwww tules pakai bahasa aliens! Awwwh, comel! Satuu, tuli dua words titik telinga kera bagai lima nam kati. Contoh, " Hai....................... uat apewrrr tuw????????"


Then ada pulak. yang jari dia active atas keyboard, dengan buat capslock on and offf! Fuck this people. " HyEp !!!! UarT ApEwr Jeh Turhh ?? " Coolioo! Then ada jugak yang super advance rajinnnn, " HyeP !! U@rT @Pewr Jeh Turhh ? " BANNED! Pergilah menempa nama sebagai typist terhandal! THUMS UP!!



TUJUHHHHHH, Okay ini maybe menyentuh sensitiviti yang ramai blogger. Tapi nk buat macam mana kan? Aku Annoy, Aku Tulis. (Acehh, jadi moto!) Okay, terusss, ade stngah blogger yanggg, Uffft, tolong lah, dia buat satu GiveAway yang kena kluarkan 20-30 jeh modal sebg hadiahh, then antara syarat yang penting and selalu syarat ni dok nombor satu


"Syarat first, Sila follow blog saye yang mahacomel ni dulu keyh sebelum joinnn! "


Okay, benci gila kalau camtu. Tapi kalau yang tak buat cmtu korang mmg baguss. Ahah. Okay aku ada join satu contest, blog penganjur sumpah cam babun! Then bila aku dapat tau aku kalah, aku UNFOLLOW LAH BALIK. Kbai.


Okay lah tu je nak cerita, tangan saya dah letih, sat lagi nk buat exercise maths sampai jari ni pun patah. Kbabyeeeeee










"Hamizan tolong lah, kenapa kau buat bagus? kau hebat sangat ka nak cerita semua semua ni??" Kata beliau yang terasa,


Photobucket
" Heyyyyy, tolong laaaaaa. Ni blog aaku kan? kesian nya kau tak malu buat kecoh dekat sini" Kata Hamizan Tequilaa. Hiks.


p/s: Aku geli bulu ataih bawah tau buat whole entry cakap KL! AHAHAHHAHA