H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Monday, March 14, 2011, 7:43 PM
Nak terkencing setiap masa kan! Kenapa ha? Review, katanya.

HAI SEMUA MANUSIA SEJAGAT HIDUP AMAN DAMAI HARMONI SEPANJANG HAYAT SEKELIAAAAAAN! Sihat? Okay gooo.


Last Sunday ada hangout dekat Sunway (teringin nk pavi ad kat Malaysia, so, pakcik bas 703 tak perlu tengok muka saya lagi) Then terjumpaaaaak tikah and khalie. Oh hell yeah, masa tu depa dalam rushing, aku pun sempat ada yang ni ja.


Jumpak artis, yaaaaa, yang baju pink hot lagi I tauu


Then ade tengok movies. hari ni, maih nak buat REVIEW MARS NEEDS MOM. Actually sebenaqnya nak tengok ibu Besar (big momma) tapi dah terlepas pulak kan T_________T Then tengok lah Mars Needs Moms. And bugimak sangat. 49385623495634 thumbs? Bleh?


Okay kisah bermula dengan sebuah planet nama dia mars(marikh) yang menculik ibu Milo yang degil. Milo seorang yang degil sehingga mak dia pun actually tak tau nk buat apa, (kalau anak aku aku hanta rumah naaaak yatim) Milo actually tak sedar yang mak dia buat semua untuk kebaikan dia, sampai dia cakap. “My life would be so much better if I didn’t have a mother,”



Okay then mak dia nangis. memang dramatic. and tak nmpak cm kartunnn. T_T


Photobucket

then baru aku sedar, anak bangla firdaus kat sebelah aku ni pun ha duk menangis! Choy. Feeeling sangats.


Then masa dia ligan kapai marikh (kapa marikh?) tu dia tersangkut dekat kaki kapal dan kapal pun bawak dia pi sma ke marikh. Then dekat sna dia kena buang dekat pelupusan sampah ( T____________T ) then baru beliau terjumpak Grible.



grible pun actually senasib dengan Milo ni, mak dia kena culik masa dia kecik. Gulp, dia duduk situ sampai tua okayyyyyy. HAHAH. Agak dia makan Chicken Chop tak? (orang putih makan Chicken Chop kan :D )


Then, Milo terjumpak dengan pompuan cute ni, waaaaa. Serious. Comel je kan pipi dia, cam nak tepuk tepuk.



Photobucket
" SAPA CANTIK???? DIA???"


Okbai. Segala rusuhan dan tak puas hati aku bo layan. Okay mari terussss, then depa pun bekerjasama nk selamatkan ibu milo sama sama. Wuuu. (Kalau filem ni filem melayu mesti yang pegang Watak ibu tu Wan Maimunah)


Then, Supervisor yang muka cm kebayan pun berjaya ditewaskan, golongan laki dekat planet tu pun tak ditindas lagi. At last, Milo dan Ibu sampai dekat bumi dengan selamat, tapi grible tak balik sebab nk kawen dengan pompuan alien pipi omey. Hiii.



Okay seronok tak aku buat review hebat ni cerita ni berdasarkan apa yang aku gmbarkan?

Photobucket


























LEPAS KELUAR DARI HALL MOVIES MESTI KITA KALUT KALUT LARI NAK TERKENCING #FACTS

Photobucket<
"AHHHHH, tepi lalu, jangan halang aku nak terberanak dah ni"