H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Wednesday, March 30, 2011, 4:38 AM
Marimaaaaaar AHH!

Hai cemuwaaaa!


hari ni Hamizan yiang cumil nanaks cakap base cumil dalam entry inieyyyy ! AHAHA . harap Korang semua ta angkat kaki k . AAAAAAAAAAAAAAAAAA, hihhhi.


Okay takmau lah, nanti hampa lari aku jugak susah. Capew nak bacew bendew ni nantiiiey en? AAHAHHAHA. Ok sorry. :') mari terus ke titik. Sapa ada tv dekat rumahhh?


Photobucket
"kami ada."


Okay goood. oh penah tak tengok drama Pilipino Marimarr? AAAAAAAAAAAAAAA sekali lagi! This is myyyy jam! Aku suka gila drama tu smpai baliik sekolah pun terpaksa lari laju laju dari bustop nak smpai rumah. Sebab kalau boleh, i dont wanna miss a minute taaaaau. ihihh.



Okay lemme tell ya. Marimar seorang perempuan cantik anak kepada saudagar kaya yang naik kapal terbang pada suatu hari kapal terbang tu terhempas, dia terpisah dengan mak pak dia, dia pun hilang ingatan dia pun tinggal dengan nenek yang penyayangggg. Aww (Paham tak?)


Watak Marimar ni dilakon kan oleh Marian Rivera. Cantik nak mampus, barua sungguh. Dengan watak sergio yang muka lebih kurang aku, Tingtong Dindong Dantes. AAAAAAAA sekali lagi, depa ni kat luaq memang kapel kapa? Nk jerit laaaah! Marimar tu awek titewrrr (munts)


Marian Rivera.


Hah, ni Dendong dengan Marimaaaar. NYEBELIN.


Adegan penyedap rasa sungguh bnyak okaaaaaay. Malas nak upload ini bukan blog lucah tau! NSFW! Choy.


Nak tau cerita lgi pi la tengok TV3 pukui 3 petanggg. Ewaaaah, larat aku nak cerita. Tiwwie tiga bagi berapa puluh juta dekat aku?







Photobucket
"MARIMAAR? HAMPA TAK DA CERITA LAIN KA?"


p/s: Dont judge book by its cover. Dulu aku benci betui Tikah Gapak sembang pasal drama ni okaaaay. Sekarang aku yang gila. Ok bai.