H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Monday, March 21, 2011, 7:04 AM
Bloggy, iloveyouuuuu. Sebelum dapat rsult terkinja kinja macam beruk nak thu kan. Ambik sebijik



Okay hai semua.



hari ni hari yang buruk sekaliiii. Sebab saya rasa dowwwwwwwwwwn sangat lepas tahu results exam tempoh hari. memang luar jangkaaan. Kepada semua readers yang dikasihi. Tolong bagi advise dekat comments kayh? Advise yang paling bagus I akan kasi hadiah lumayan.


MUNTAHH !


Ahahah okay aku merepek. hai semuaaa. Saya saja nak touching okayyy. Serious I tak kisah result I langsung. Sebab baru UP1. SPM LAMBAT LAGI. (tudiaaaaa)


HAHAH, okay actually bukan tak amik kisah or peduli kan. Dah usaha bnyak tu, hasil banyak tu, takkan usaha macam semut angkat gula seketul macam gajah angkat ayam goreng selori kan? Tapi rasa macam nak berhenti sekolah pun ada. HIHIH


Photobucket
"Choy mulut tu! Nak kena sepak dengan mak cik ka? Nak berhenti sangats!"

















p/s: Aku benci gila dekat pengetua tadi. Perhimpunan pagi terpaksa tunggu dia mai baru mula. Dah tu mai lewat ALMOST 10 MINUTESSSS. Please lah. kalau student lewat seminit pun nak kena dimerit buang bagai. Urghh.


tapi kalau aku buat rusuhan pun apa aku dapat kan?


Photobucket
"FINE. Kbai