H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Tuesday, February 15, 2011, 1:15 PM
LAGU PATRIOTIK NOMOR SATUUUUKKKKKK!

Ah! Enggak ah enggak, sedep deh di dengerin. telinga lo gi mana an sih ah? Enggak enggak enggak enggak, sedepppp! *CHOY.


Ahahahahhaha, kau dah kenapa? Baru blik dari Indonesia kah Damai Laut? Okayyyyy, tak mau lagi cerita segala bagai vacation ittiew semua, HARI NI NAK CERITA VIDEO ACIK MENAKAN SAYA YANG REALEASE MENGEJUT DUA TIGA HARI YANG LALUUUUU! AHHHHHHHH.


Photobucket
"Kenapa acik gaga buat macam tu?? kenapa?"





Okay dengaq dah kan? mati lah reviewer nan sekor ni lambat 48jam 15minit, katanya. Okay pendapat aku tentang lagu ni, aku just suka suka suka suka ja, tapi apa yang aku dapat lihat dekat youtube, dislike dah nk dekat like. TAPI VIEWS VIDEO HITUUWWW TETAP BANNED! tak tahan 3 hari 9juta+.


Tu pun taaaaaaak. Cik Shida jugak yang kau julang? WATAPIAQQQQQ?


Okay, masa time dia menjulang Best Vid time bila tah tak ingat dia ada nyanyi sikit hang ingat tak? Harommmm, aku espect sangat this shit dalam lagu slow or ballad something. tapi tetap jugak berima Irama Malaysia/Etnik Kreatif Gaga-esque pop. LADY GAGA FTW.


Yang tu yang potongggggg sangats. Tapi apa punnn. Seronok lah kan dah aku into her sangatttt, cuba kalu aku into Ramlah Ram. Dah sah sah single letop Maharaja yang aku lambung julang tinggi tinggi.


Photobucket
"Yeah, acik nak tepuk untuk diri acik and Kak Ramlah sebab buat lagu best. "


tapi aku teringin sangat nak tauu apa motif dan lirik lirik disebalik lagu yang memberi semangat sukan niiiiii. Wuuuuuu. Tapi malas nak search. Okbai.





Okay pasal first persembahan sulung Born This Way dekat grammy baru baru ni ramai jugak yang tak puas hatiii! Bukan dia gaga katanya, tapi hanya seekor setan bertanduk di bahu dan muka yang diprogramkan yang buat performance ittiew. T__T


Kau dah kenapa? Lantak lah kan? Mana tahu beliau terluka dekat ketiak masa nak shaving bulu ketiak? Erhhh! Bimbo, bitches.















Apa muka gaga ada tanduk macam setan iblih? Takut

Bueks tak takuttt. Bukan sesuatu yang baru sangat sebab dah nampak Marilyn Manson macam ni. Kbye ( 100 markah punya jawapan )