H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Wednesday, February 16, 2011, 12:39 AM
Contest Senyum Tak Nampak Gigi. Apa tu?

Thanks to Kak Yasmin Maisenah Pendakap Gigi Berapi sebab tag.


Okay contest ni dia nak kita upload gmbaq kita senyum tak nmpak gigi? Aww. Apa tu? Actualllllllyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Saya selalu senyum tak bg nmpak gigi, sebab gigi saya pecah sedikit kat depan. T____________T


tapi walaupon zahirnya kan muka aku macam Fahrin Ahmad, tapi aku tetp gak malu nak upload semua semua tu! Choy! Malu Hokayyyyy. Okay Okay Okay, last word before nk upload gmbaq. hihih. AKU HARAP AKU BOLEH MENANGGG, Kbai.




Photobucket

"Gooo Hamizan Goo Go!, Hamizan Misti Menanggggggg!"

Okay ini dia :') HEHEHEHHHH.


Walaupun aku tak cantik, aku nak bubuh jugak. Okbai.