H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Tuesday, February 1, 2011, 6:08 AM
Alahaiiiiii, maih nak habaq!



okay actually Hamizan Tequilla bukannya sombong, cuma tak dak masa nak buat tunjuk ajar segala nak buat header bagai tu. Dekat shoutbox, comment, fb messages, semua tanya.


Actually saya guna photoshops, TAPII, font semua semua tu dari picnik, atau photoscapes. Boleh? kalau ada masa saya tunjuk macam mana nak buat. (Act, saya malas nak print screen. Hiks)


Okay bab background image pulak, saya serach google on keywords 'Kawaii Background Images'.









"Hamizan please buatkan untuk aku, aku bagi password". Katanya.


Photobucket


Apa? Tolong buat? Boleh jaaa, ambik ni sedas dulu! Okbai.