H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Wednesday, February 23, 2011, 1:48 AM
Ada orang tua hari ni!



Happy Birthday Iman Hannis Binti Hannan Ghost Goh, yang ke 16 HEEHEH dia dah tua, saya belum tua lagi sebab saya kalu tua pun tak jadi masalah, muke saya innocent sexy and hot so orang akan ingat umo 10. T_______________T AHAH


First of all, nak wish selamat sebab dia ada dapat tawaran pergi SOKSEK. tapi beliau taknak pi sebab jauh dari rumah dan tak suka asrama dan sama sangat dengan aku. Fuck asrama T___T macam banduan kan?


Eh cerita pasal atas tu, kenapa panggil dia sundal? kesian tauuuuuu. AHAHA. Okay mari nak mengimbau nostalgia lama, dulu masa dajah tiga cetu kita orang dalam kelas main paggil panggil nama orang pakai nama bunga, dia blur nak buh nama apa then dia buh bunga SUNDAL MALAM disebabkan time tu femes gila cerita Pontianak Harum Sundal Malam sebab nak feeling cantik macam Mahaya Karen lah kekdahnya.


"Sapa yang perasan cantiik macam aku tu? nak kena karen?" kata Mahaya Karen. Bzzzzt


nak jadi cerita, dia suruh orang panggil dia pendek je dah. panngil SUNDAL ja, MALAM tak payah. HAHAHAHAH T__________T tak tahan nak gelaak okay bila pike balik :tepuk lantai:





Okay yang tutup mulut macam dara sunti anak mak duduk rumah tu lah 'Sundal' ! HAHAHA. melawak je, sayang youuu okay :D