H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Monday, January 10, 2011, 3:15 AM
Very the cannot go!

Hello hai, friends :0


Apa Buat? Okay, mari terus ke titik. Hari ni nak cerita pendapat aku pasal AJL 25 semalam. Apa? Mukadimah? BANNED! sooryyyyyyyy, ini bukan kelas cikgu Yati Okay.


Firstly, memang tak puas hati sgt Anna Rafali menang. apa yang juri nmpak kat dia aku pun tak tau. Tapi Malas lah nak cakap kan, kita ni bukan orang seni. Juri yang baik dan bijak tu lah yang professional, KATANYA. Aku ni mmg melukut di tepi gantangggg T_______________T



"Terima Kasih kepada juri sebab pilih saya yang masih baru,naif, bodoh, lagu tak sedap, harap muka ja cantik ni menang." Puihh


Aku nak sgt FT menanggggggggggg! Apa salahnya kan bg dia menang? Wuwuwuwuwu. Setiap tahun dia masuk tapi menang anugerah yang tak penting penting ja. Kesian sgt! T______T Oh and yeah, stacy pun kesiannn. wuh, mmg aku melting gila dengaq dia nyanyi lagu hanyuttt. mati lah semua yang tak bg dia menang.




Kepada Abang rambut kembang, benci gila tengok hang terkinja kinja macam orang tak betul masa menang. Euks. Ajai pun benci jugak. weh, ada lagi, benci jugak tengok acting hang dlm cerita Kau & Aku boleh mati dan pergi neraka bersama sama tu! weks.


Okay dah. takmau dah tambah dosa. Ngahah. Okay Bye. Sebelum tu nah amik lagu ni seketul.




Sedap tak tahn lah lagu ni! Berbakat juga dia ni nyanyi selain berbakat dlm 'bidang yang lagi satu'. Yeah, bukan berlakun, i mean 'YANG LAGI SATUUUUU'.


eh, sat. Hana Tajima 'pekena' kakak saya kah? T__T