H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Wednesday, January 26, 2011, 4:18 AM
TIPS ELAK MENGANTUK. Katanya.





Oh hai semuaaa :D


Okay ada big problemmmmmm, big big big problem GAGA. HAHA. Kata Beyonce. Okay sekarangt ni aku sangat kaki tidur. And tidur lebih daripada budak hostel. So? Kau dah kenapa? Lantak la, dah aku mengatuk aku tidur lah then kan? (katalah kat cikgu macam tu kan? Vley?)



Photobucket
"Abang Hamizan Nak bagi tips tau kawan kawan!"


Yesssssssssssssssssssss. Okay mari terus ke titik.



Senaman Ringan
Okay yang ni yang palaing paling busuk yang boleh kita buat kalau dah malas nk ambil inisiatif lain. Cuma regangkan tangan dan mengeliat then tambah pulak dengan jeritan yang nyaringggggggg! ARGHHH.

Photobucket
"ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Sedapnya mengeliattt!"



Tarik dalam dalam
Kelas apa yang nak ditarik dalam dalam tuh nok? HAHA. Okay, tarik nafas dalam dalam. Tarik nafas dalam sedalam dalam, sedalam cinta kita katanya. Okay yang ni aku tak tau berkesan atau tidak, tapi kalau aku mengantuk dalam kelas, ceramah or whatsoever. tak penah je berkesan.


Tapi kalau kita pergi motivasi mesti dia ada includekan tarik nafas dalam cara nak cegah mengantuk kan?!



Minum
Okay fungsi air minum sebotol tong besar tak ingat tu apa? Minum lah weeiiii. Sebab air bagi kita penambahan oksigen dalam badan okayy.

"Takmau lah air kosong abang hamizan kami nak Setarbak Kopi".



Naharam jadah mengada tak tahan nak kopii! Okay, kopi yang bagus actually, tapi mana nak dpat kopi masa masa dalam kelas ni? haa, boleh ape minum kopi time breakfast? Kopi mengandungi kafein dan boleh membuat kan kita tahan mengantuk sangat. *Oh realy? Bijaknya Hamizaaaan. Minum Kopi Janda lagi mujarab.

"mari minum kopi janda, setiap hari setiap masa. Rasa enak yang menggoda, rasa sedap bergelora"



Basuh Muka

Okay, yang ni bagus. Mintak lah permission kejap kan seminit dua nak pergi toilet cuci muka. Lepas basuh muka mesti anda rasa segar gila. Yess! Kalau cikgu tak bagi? Okay berenti niat nak cuci muka, niat sepak muka pulak. Yes, go sepak teacher face.

"Niaaaakkkkkkkkk daraaa! Nah! Piaaaapppp!" (sepak muka cikgu anak dara)



Makan cekelat.


Okay, time time mengantuk camtu elok sangat makan kudap kudapan. memadailah cokelat kan? kau dah kenapa? Tadi nak venti smoothis, sekarang nak kudapan ice cream? Okay, coklat jacks sgt diprefer. Nah pedas.




Okay nak lagi tak tipsss :) ?

Photobucket

"Yes Hamizan, Gooo Gooooooo!" Kata Beyonce lagi. Hiks




Buat latihan maths.
Serious. yang ni habit saya. LALAALALA


Okay tu je boleh dikongsi hari ni. HAHAH. Fyi, aku tak penah pun ikut apa yang aku tulis dalam ni. Kalau aku mengantuk sangat sampai nak menyembah bumi gitu, aku tidur jugaaak. Okay credit information from here.



"Apa Hamizan buat entry poyo lagi? Eurghhh."


Okay sekiannnn. HEHEH.











KATANYA.