H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Monday, January 3, 2011, 1:17 AM
oh hello 2011!


Asalamualaikum semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
*guna speaker*


Wah wah wah, rindu gila weh nak update freely lagu ni, wuuu. sorry kerana buat semua peminat tertunggu tunggu update yaaaa. EWAH. yalaaaa, saya tak tegar lah macam dia. atau pun dia. HAHA. Okay, jeles tengok blog Aida Saharudin. Macam nak ramas ramas screen. Aww., Sweet macam tahi (?)


Hai 2011, dah 2011. apa azam tahun baru kowunx? Amboi 'Kowunx'? HAHA


Okay, mari banggg mizan mencerita azam tahun baru beliauu. Ini kerana Hamizan Yang Hot sekali tahuu, pembaca blog ini teringinnn sangat nak tau kan kan kan? Mari mati samasama. Ahhh, cepat la tangan dah garit nak menaip!!


1) Okay, nak sangat buat yang terbaikkkk tahun ini. Ini kerana perasan kecewa saya lahir setelah menengok results saya yang tah apa apa interface beliauu. Saya harap tahun ini saya akan sukakan sejarah. Eh, like usual, BUKAN AKU SELALU SUKA KA?


2) HAHAHA HAHAHAHA HAHAHAHHAH HAHAHHAHAH HAHAHAHAH. Saya nak kurus sikit. sikit pun jadi. Awai awai saya dah gelak okayy.



3) Ni yangggg penting. Aku dah form 4 weh. Sangat sangat kritikal tahun depan dah form 5 then SPM, kalau spm punnn nak nuat maing mainggg lagi. Okay, sila gali kubur. Jangan cakap bnyak, tahun ini saya akan jadi nerd semahuuuuuu mungkin. Jangan jeles. *poyo nya aku. SUKA.*




4) Tahun ini akan buang segala sifat benci oranggg. Mari sama sama membuangnya okay. Hiks. Tapi kalau orang membenci aku? Alah, buat tak heran lah kan? Bukan nya aku ramai orng suka sangat. Sokayy, haters make you famous. HAR HAR




5) Tahun ini tak mau mulut mulut jahat lagi. :D


6) Nak beli Macbook dengan duit sendiri, kenapa tak nak mintak emak? Ini kerana emak seorang yang kedekut. Biar nanti dah beli takmau bagi dia pegang. Shuuuh! Jangan. Not even touch. HAHAHAHAHAHA. *anak setan*

Hey pink slut, I want you so bad!


7) Nak pergi buat lesen. Tak mau lah sangat. Tapi kalau boleh nak laa. Tapi tak mau lah sangat. Tapi kalau boleh nak la. Tapi takmau lah sangat. Buat apa kan? Driver kan dah ada?! titik.


8) Nak bela Persian sekoqqq. BABI COMEL.

Usya apa? Tak puas hati mai rapat!


9) Nak jaga bumi. Sebab 70% tempat pelupusan sampah dah penuh. So aku nak kitar semula dan jaga bumi baik baik. TAKUT LAH. Apa ni? Ayat poyo kepetala berapa pulak ni? Lapan kah? KATA KAK RARA.


10) Okay ini last, dah tak larat nak pikir dah. aku teringin nak jumpa bitch ini. okbai.

Silicone, Saline, Poison, inject me Baby! I'm a free bitch!


Eh, ada satu lagi si budak kecik Zainina Zamri kata seronok sekolah tahun ini balik pukui 3.20. MENCERLAKAAAAA. takmau. tak larat tahu tak. Okay lah tu ja nak luah perasaan hari ni.


Okay Bye.