H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Friday, January 28, 2011, 1:29 AM
i wanna lick youuu.

Oh hello?


Howwa your day? Okay, saya jadi jalang sibuk masa cuti sekolah ini kerana 873426094302 tan homework yang diberi akan disiap kan dalam 10 minit sahaja okay. Benci. Depa ingat kita kita kita ni tak dak benda lain ka nak buat?


Photobucket
"Apa? Homework? KESAH?"


HAHAH, okay sapa nak buat kan? biaq pi laaaaa. LALALA. Hari ahad malam nak sekolah tu baru sentuh bagg. Okbai.


Okay Sekarang ni tengah addict guling gulinggggg sangat dekat nutella. ARGH! Kenapa baru aku realize diri mu sedap? Okay siall, setiap kali lalu dapur mesti aku bukak dan calit sikit then jilatts! BANNED! Nikmat okayyyyy.


Mak aku pun jadi heran kemarin dulu beli hari ni habis?


"WADAFAKKKK!!!! Mana Nutella aku nak nyicah roti nii??"
kata mak.





















Untuk Pembaca Tegarm yang soranggg ni;

Asyraf dah nak tinggai sekolahhhhhhhhhh, UUUUUUU. Walaupun aku bukanya baik sangat kan dengan dia, sebab dia sombong gila tak tahaaaannnnn. tak penah tegur aku pun, tapi lately ade jugak dua tiga kali, HIKS. Okay jangan lah sedih, semoga hang capai kejayaaaaaann! tengok hang nangis tadi aku pun rasa nak nangis okayyy.


Photobucket
NANGIS SANGATTTTS!