H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Monday, January 17, 2011, 3:22 AM
Eh, saya mesra alam okay. Sangat mesra.

OH HAI ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PETANG YANG INDAH TANPA GANGGUAN SEMUAA!


Okay meri teriak, saya dah boleh update dengan laju hari ini, internet dah laaaaaju. Dan eh, blog berubah wajah sekali lagi. Wah comel tak :) *AYAT STOK PENAMPAQQQ*


Photobucket
"Wee, comel sangat macam muka abang hamizaaan :)"


eh, maih nak cerita,


Tadi masa balik rumah time nak naik lif, aku pun naik lah lif kan (?) Aku pun nak tekan suis tutup lah kan pintu lif tu, so nak jadi cerita, ada sorang mak nyonya tu lari lari cakap tunggu, dia macam dah tua sangat,


Aku pun tekan lah pintu bukak cepat cepat. Then dia pun masuk situ dan cakap terima kasih kat aku. THE END.


Eh, kan saya dah cakap, saya mesra alam okay, sangat mesra. :)


Okay, kenapa saya gedik cam hinds? Ini kerana emak yang mulut kepoh telah pergi keluar dari rumah dan saya boleh memakan screen komputer ini dengan lahapnya gituuu! HAHA. babiss. Serious, rasa tenang gila jiwa. tak tipu. HAHA. Perangai lagi sekali macam hinds.


Photobucket
"Mak dah keluaqq ka? Ahhhhhhhh. YESS YESS YESSS!!"


p/s: Bisok Adham masuk smart reader kids, boleh makan kek free yang teacher depa bg bawak balik! YEYE.





AILYL ROZANNA BLOGGER TERKENAI LALU LALANG BLOG SAYA.


Bincang dan huraikan ayat diatas. (75 markah )