H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Tuesday, January 18, 2011, 10:27 PM
boring day ZITS!

563214
Yaa, sekolah saya yang menjadi sekolah bestari yang berkesan pada tahun 2015 yang maha hebat itu akan menukar jadual kelas sebanyak 563214 kali setahun


4/60
Aku penah dapat 4 over 60 dlm maths paper 2! BIJAK SANGATS OKAY?


7.30

Sekolah saya telah menetapkan pagar akan ditutup pada jam 7.31 dan pelajar yang datang lewat seminit dua tetap akan ditahan walaupun perhimpunan start pukul 7.40! WALAUPON.


3.20

Okay, ini time saya blik sekolah, kenapa dia tak letak pukul 7.20 kan? BINGUNG SANGAT PALA HUTAK NI MEMIKIRKAN NAK BLIK SEKOLAH PUKUI 7.20. *hanj


1816

Ini plate kereta bapak saya.


1

Saya selalu dapat nombor satu dalam kelas. (kalau saya pindah pergi SMK KAMPONG KASTAM LA)


0174632228

Ini nombor india mana tah yang silap call pagi pagi buta tadi ke nombor phone aku.


92000 g

Berat saya -.-


2000

Air tin yang ada muka siti yang sangat hebat di masa zaman kegemilangan nya bermulut merah dijual dengan harga 2000 ringgit di mudah.my.



130

SAYA MASIH TAK BERHENTI GELAK LAGI, SEBAB KAKAK SAYA NAK BUAT PERM RAMBUT. KERINTING KERINTING CAM MAGGI KAEDAHNYA. tak boleh bayangkan. Kemarin ada tnya kedai kat Sunway tu, dia cakap rm130 without treatment, rosak tak tanggung :D.


Ini muka bakal rambut kerinting ROFLMAO


19012011
19 january 2011. Saya tak pi sekolah hari ni, SSAKITTTT. Zati tak pi pun sebab sakit jugak. Sakit jiwa tak dapat SBP. HAHAHAHAH.



Okay tu sahaja. OH HOWS YOUR DAY, BAIK? UUUU, Hari ni tak pi sekolah lagi sebab sakit. Yeay ada MC. FOR THE FIRST TIME-yesss, MC. Tadi pagi pagi online nampak Izzati dan si mawas tengah online dengan lahapnya. Dia frust sebab tak dapat SBP (Sup Bontot Panas), rilek lah woi, lifes never ends here kan? maybe tuhan nk bg hikmah, kalau tak dapat sekarang, maybe dapat nanti? HAHA.


I mean dapat nanti tu dapat U yang baik lah, TAKKAN SBP? SAPA NK SUMBAT HANG SITU UMOQ DAH TUA NANTI KAN?


Motif entry? tak puas hati dengan sekolah? YES KINDA. Zits!


Photobucket
"SHUT UP! Hang mengarang 4 buku tebal kamus dewan cerita pasal sekolah hang pun, bukan depa nk ubah."







OK BYE -.-