H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Wednesday, January 12, 2011, 2:11 AM
Adik dia lagi hot. Phewww

Asalamualaikummm.


Adakah anda seorang pompuan muslim? Muslim pada nama atau memang muslim? No, Muslimah wear hijjab signs of covering their aurat. Not just you should, but all women in the world. Esp, muslimah by the way. Or they are on their puberty ages. jadi lah macam kakak saya, walaupun dia seorang penyanyi. Dia tetap tutup aurat, tak perlu nak tunjuk terkankang terkankang terkoyak gitu kan? Aku sayang KAK AKU.


Wadaffff gila! HAHAH. Motif bermadah berhelah macam sialan begitu? kau dah kenapa? Menyentuh sensitiviti tahu! HAHA. Heyy, kalau nk pakai tudung tak boleh dipaksa. Nooooo force bebeh, if you dah ready kan, you pakai, if you pakai attitude macam hantu. What does it for? Okay, stop mlalutt!


hari ni nak cerita yuna, I like the way she wear hijjab. Fashionable even hijjabing. NAH, ITU SAHAJA NAK CERITA. HAHAHA


Okay mari tengok, sweeeeeeeeet sgt. HEE :)





Haaah, inilah designer dia, dia juga kawan beik yuna. Hari tu masa aku tengok cerita apa tah tak ingat aku nmpak dia cakap dekat tv. Betui, tak tipu. CAKAP ORANG PUTIH LAGU ORANG PUTIH. Not even malayah slangahh babyy! Okay baju kelabu yang atas tu baju Yuna masa pergi Shout Awards kan? Cannnntik :D


Okay, mari tengok Hana Tajima. aku nak letak pic dia yang cute saja memandangkan abang hamizan kita ni malas nk buat research siapa Hana Tajima dengan lebih mendalam. GEDEBUSSSSSH APA YANG HANG RAJIN?






Oh cuteeee gila, dah la pandai design. Wuuu, tapi diorang cakap dia ada adik kat Malaysia. TAPI TAK TAU LAH SURE OR TAK KAN? GESSSSSSHHHHH. AKU DAH GOOGLE TADI, HOT JUGOK ADIK DIA PUNNN! Nak tengok tak, sat nk upload.




































Kan? Tak caya Pergi Google, Tak sangka ni adik Hana Tajima. HOT JUGAK. Hangpa penah jumpak tak?