H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Monday, November 8, 2010, 12:40 AM
Eh suka laa.



Hai Hai Hai Hello Hello ! :)

buat apa? Dah sarapan? Aku baru je sarapan. Pftt. Baru bangun dan tak pergi sekolah. Aku sangat tak paham, Apa yang ditatang disittiew? Sumpah mati bosan kalu pergi sekolah sekarang ni, pi pi cuma ada ceramah yang nan hado punya best, ataupun melangut dalam Dewan Makan, aku ingatkan lepas PMR memang best gila babaaaai! HAHA. Nah, mari menghitung hari hendak mengambil SPM pula.


Okay, actually aku dah pon start study subjek form 4. Piirah weh? HAHA. Okay saya kuat tipu orang, Sekarang nih tengah menanti pula hari emak nak bawak pergi beli handphone baru yang tak pernah kunjung tiba. Menci! ;(


Okay, disebabkan itu, aku yang HOT pergilah blog walking ke blog orang dengan internet yang agak laju tapi maha kurang hajar sedikit kerana suka terputus putus. Okay mari menepuk tangan dekat depan pemilik Syarikat Celcom.


Bravo Hincik Celcom,
BRAVO !


Tak cukop dengan ketensyenan intenet buat begitu, tensyen lagi parah apabila blog yang dilawati begitu serabut kaedahnya dengan widget widget pelbagai rupa. tak rasa pening kah blogger blog itu? LALALALA.


Neh, Hang nak blogging kah nak masuk pertandingan mewarna? Oh hell? Bukak bukak aja blog dia aku rasa macam baca buku anak anak pula dengan font berbagai bagai jenis dan berbagai bagai kaler maler. Eh, ingat buku Biodata hang masa darjah lima nam ka? Kalau dah teringin memantek sangat nak mewarna, pergi ja Kedai Vuku Rakyat, Sentap satu buku warna Hello Kitty kah, Babi kitty kah.


Lagi satu, hang feeling feeling ratu cantik kapa, Segala mala glitter text dan glitter grafik itu sangat tidak perlu lah weh bagi aku, Tak pening ka lip lap lip lap? Yang aku tahuuu, Warga Pantai Road ja yang pakai glitter glitter, tahu tak warga apa?


"Auwww bang! cantik lah bang lip lap lip lap!"


Nak bertambah lagi berat gitu, hang letak pulak segala mala logo group blogger lagi? Adoi, popular kah group itu? Kalu nak join mintak borang kat mana tah?


Eh, nak feeling cantik lagi hang pasang lagu, Okay fine. Lagu kalu best and layan, sumpah tak kisah, Niiiiiii, lagu mai mana tah zaman batu hang amik search pasang, Okay, tak kisah. hang amik pulak code lagu yang tak boleh Pause, lepas tu ulang ulang pulak tu. Setengah lagi syok, Dia bawak sorok terus player lagu dia, aku pulak tercari cari macam orang gila mana mai bunyi lagu yang menyundal hituu! Ehh ahh eh ahh.


"Weh Hamizan geng gua, Kenapa gua nampak lu macam orang gila kat depan screen?".


Okay, sudah lah segala mala kutuk kutuk berikut, Kalu aku kata pun tarak sapa pun yang tauuu, Blog aku nih universal sangat ka? Ramai ka orang mai tengok. Ahahaha. Okay,. mampus lah. Aku kata semua semua tu dari pandangan mata aku, bukan mengutuk, Hello, tahadak mahasa haku menghutok orang! -.-"


Okay, sebelum berpisah, mari kita layan laguu ini. Eh Ah eh Ahhhh.