H 4 M I Z 4 N N
Le' Disclaimer



Hello guise.
I'm 17.
That's all

+FOLLOW D'BOARD

Please kindly hover the image.
Meet my owner:-
Hamizan Zaainol:-)
Penangite.
Contact me: Twitter?

Me?

No, I'm not the one you're looking for.

Somethings better left unexplained.


Older Post Newer Post
Saturday, November 6, 2010, 7:27 AM
25 fakta random tentang saya.

Dum tak tak tak! :D

Hellllo :D apa habaq? hari ini lagi dan lagi, lagi dan lagi lagi dan lagi sehingga professor ijazah phD kepala bapak Bahasa Melayu apa pun tak terfikir dah nak letak apa lagi, untuk menggambarkan betapa bnyak lagi. Okay, aku benci hang Hamizan. Stop,

Eh, hari ni update lagiiiii! *Nahhh, tu ja point dia :P

Okay, bercakap megenai perkara tag mengetag pasal 25 random fact mak nenek bagai ini, saya jumpa beliau dia di blog seseorang ini, Haaa, hang jangan nak juih juih mulot tunjuk screen, mentang mentang lah aku baru nak buat khen? Disamping blogger blogger lain dah bermaha bnyak entry dah depa buat lepas entry ini, that mean, dah lama, *Sorry pening,

Okay aku jumpak benda ini di blog ini. Okay dia cakap, sapa yang HOT, layak amik. So, dah terang lagi bersuluh lah kan? Aku memang yang HOT kacak, handsome, tough, adorable ni pon amiklah tag ini dengan megah hati dan berkeyakinan. Mampooo kau nok?

Okay, mari kita mula sebelum saya tersesat jalan.

1) Aku sangat suka gila nak mati tidur. nah, kalau mata buleh berkata kata, dah lama dia maki hamun cerca aku kerana selalu mata tertutopppp aja, Ahaha.

2) Aku suka gilaa makan, Okay. nak cerita, Meluat gila aku kalau balik kampung, then ada lah aunty aunty makcik makcik tok tok yang tuua KEREPOT nak buat mulot jahat kata dekat aku.makan bnyak lah, macam tong dram lah, GRR. Macam nak kata;

Heyyy tua, Shadap youuuu! Rumah kat pergi kubur kata mari pun nak ngutok orang lagi ka? aku tembak jap gi kot.

Okay, aku angkat Gaga. :D

3) Aku suka potong kuku orang, Aww. Sangat suka, kalu buleh satu rumah aku pergi tnya;

"Mak, kuku panjang tak? Maih cek potong?"
"Takmau, hang potong isi."

KAH KAH. padan muka mak. Sakit kan? Lega hati akuuuuu. :D

4) Aku suka kuah maggi. Aww, favourite. Mangkuk magi sapa yang tinggal kuah lagi, aku akan amik hirup, aww. sedap kan? Yang bangla dan angkatan aku tak amik lah, Eh, fikir boleh?

5) Aku suka mandi lama, HAHA. Aku pun heran, kadang kadang, Lepas mandi aku tengok jam, dah belalu 40 minit, EKEKE. apa aku buat haa?

6) Aku suka kacau orang, Sumpah. Kalau pergi sekolah pun begitu! HAHA. Semua orang aku nak kacau. Syok lah buat orang marah kita. Ahahah.

7) Aku suka makan nasik lauk dulu nasik letak tepi.

8) Aku tak cantik, tak hot, tak hensem, tak cute, tak buruk, tak jijik. Aku sedang sedang saja :) *Kau fikir aku jijik. Sila sila. Tak marah :) :)

9) Mata saya sepet sebelah.

10) Saya tak kan nampak dunia tanpa spek. UUU, sayang spek ;( Namun begitu, Saya pernah di prefer oleh doc untuk buang selaput ats mata apa tah, ganti dengan selaput yang baru. namun begitu, saya tak nak. Saya kejisssss operation! Awww

11) Saya peminat nombor satu Gaga.

"Alololo, betui ka Hamizan peminat nombor satu 1? Terharunya. Huk huk"

12) Setiap hari, aku tidak buleh mis nasik. BANNED! Mesti makan.

13) tak pernah sehari tak gelak. *Eh ada ka orang tak gelak sehari LOL*

14) Kelas Zeta tak penah sehari tak gelak. Eh, itu random fact aku ka? Ahaha. Bagi bagi

15) Saya tak kan menagis tengok cerita sedih, namun begitu, akan menangis lepas beberapa jam selepas itu kerana terfikir balik babak sedih itu.

16) Saya tak suka reka bentuk rumah saya.

17) Saya suka nyanyi kuat kuta kuat sekuat hati dalam bilik air. *Malu tak bila ada cctv dalam bilik air rakam kita buat apa? :P

18) Family memanggil saya 'Acun' kawan kawan panggil saya 'Mijan', Lady Gaga panggil saya 'Ejjann', Elfira Loy panggil saya 'Baby', Saya panggil Elfira 'Honey' kami sayang menyayang. Saya harap saya dengan dia kekal. Kan honey? :')


19) Aku suka menyembang dengan orang, Namun begitu, aku bukan seorang yang peramah. Aku suka sembang ngan aunty Security Guard kat Apartment aku tu. dia baik, dia suka bagi Thosai. :)

20) Aku suka tidur tanpa baju. Seluar pakai laa.

Eh, saya pon sama! Saya selalu bogel, sampai saya kat mana mana pun saya syik nak angkat kainnn ja"

21) Namun begitu, saya seorang pemaaf :') *piiiiiiii

22) Aku suka online :D *maknusia mana tak suka? Sila PM saya.

23) Aku tak baik, Aku tak jahat. Aku sedang sedang saja. Tapi kadang kadang aku baik juga, tapi kadang kadang aku paling SYAITONNNNN.

24) Aku suka berendam, Dalam pool, takkan dalam sawah macam Ieja. Sampai mak panggil aku badak berendam. -.-

25) Aku suka menaip, entah. suka :)

Okay, dalam entry itu dia suruh tag 25 orang, Mampus lah hang. Aku tag depa ni jaa naa.

1) Nunad
2) Gholyda
3) Farahaini
4) Alalaa, hang nak jugak? Amiklah.

babai :D